Nordmakedonien Publicerad 9 sep 2021 kl 07.33. På bara några minuter hade sjukhuset svalts av lågorna. På onsdagskvällen började ett covidsjukhus i Tetovo, Nordmakedonien, att brinna. På bara några minuter hade sjukhuset svalts av lågorna. Minst tio personer har omkommit.
https://www.expressen.se/tv/nyheter/tio-doda-i-sjukhusbrand-i-nordmakedonien/

